Nye medlemmer

Sønderborg Roklub glæder sig til at se alle interesserede til

Åbent hus:

På åbent hus arrangementerne fremvises klub og materiel, og der vil også være mulighed for at få en rotur på vandet med erfarne instruktører og roere.

Desuden har man på åbent hus arrangementerne mulighed for at blive skrevet op til instruktion for nye medlemmer. Det, at starte med at ro, kræver altid forudgående instruktion.

Instruktion:

Instruktion foregår efter aftale med rochefen. Alle nye medlemmer får efterfølgende tildelt en instruktør, som de aftaler tidspunkter med.

På instruktion lærer man at ro i praksis og man lære  de vigtigste kommandoer, man skal kunne som roer, ro-teknik og knobbinding – og man får helt sikkert masser af frisk luft. Når man er fri-roet kan man ro uden en instruktør i båden.

For at få instruktion skal du være medlem af Sønderborg Roklub, og skal kunne svømme mindst 300 m. uden pause (i svømmehal).

Potentielle medlemmer kan i en begrænset periode deltage i klubbens aktiviteter inden indmeldelsen. Der er f.eks.mulighed for en prøve-rotur på åbent hus arrangementerne eller på andre forudaftalte tidspunkter.

Hvis du har lyst til at prøve at ro, så henvend dig til instruktionslederen på følgende e-mail adresse: formand@sonderborg-roklub.dk

Vi håber at se dig i Sønderborg Roklub.

4-åres outrigger