Rokort bliver opdateret!

2. juni 2023 09:18 , af Daniel Lyngby Commerou

Rokort har fået en overhaling og bliver en del af memberlinks system. Det betyder at rokort og roklubbens hjemmesider ikke længere er to forskellige, men kan klares fra en og samme side!

Alle medlemmer der logger ind vil i menu linjen nu kunne se "Rokort" hvorfra alt kan klares, ny tur på vandet, ergometer registrering, rangering og kilometer sammenligning. Hertil kommer også meget nemmere digital skadesrapportering der går direkte til Materiale forvalteren.

Der opfordres til at man begiver sig ud i at teste systemet, men ikke bruge det som registrering før efter den 22 Juni, som er skæringsdato for skift. Efter den 22 Juni vil det gamle rokort ikke længere være tilgængeligt (kun for admin) og det nye rokort skal benyttes til registrering.

Vi håber at i vil tage godt i mod det og give eventuel feedback på opsætningen så det kan blive tilpasset bedst muligt til den måde det bliver brugt i klubben!

På vegne af bestyrelsen